ח"כ פרוש על סערת בעלז: "קשקוש, בעלז לא מחפשת ממלכתי"

אסתי פלד No Comments on ח"כ פרוש על סערת בעלז: "קשקוש, בעלז לא מחפשת ממלכתי"

ח"כ מאיר פרוש התראיין ל"מהדורה המרכזית" והתייחס לסערה שטלטלה את המגזר החרדי, על פי הפרסומים היו מגעים בין נציגי חסידות בעלז לנציגי משרד החינוך, על תקצוב מוסדות החינוך של החסידות, פרוש הבהיר כי בידיעה מההנהגה בחסידות, "לא היו מגעים, ובעלז לא מחפשת ממלכתי. בבעלז היו רוצים לקבל תקצוב כמו בחינוך העצמאי שמסרב לקבל אותם"

צילום: פלאש 90
21:31
30.04.24
אבי מימרן No Comments on אלמוג בוקר: "מנהיגות צריכה לקבל החלטה לכאן או לכאן"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ מאיר פרוש התראיין הערב (ראשון) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי רבינא

"אני לא יודע מתי היה לנו מצב כזה גרוע, אבל רוצים לעקר מה שבנינו כל השנים. הרעיונות שבאות מהקבוצה הזו אלו דברים חמורים ביותר, הם מקעקעים הכל".

"ידענו שיש לנו את לפיד וליברמן אבל לא ידענו לומר שיכולות לבוא כל מיני הצעות מטור פז וקריב, אלו אנשים ששמים משהו על הראש לא יודע אם זה כיפה או סמרטוט. היית אז שומע הצעות כאלו מיוסי שריד או טומי לפיד".

"בחוק הגיוס זה לא פשוט, לפני שש שבע שנים חשבו שנעמוד ביעדים, אם היינו מקבלים את החוק של ליברמן היום לא היה לנו חמישים אחוז מתקציב הישיבות. אי אפשר להביא את היעדים בחוק שזה ישפיע על תקציב הישיבות. טרק שר הביטחון יוכל לתת דיחוי אלו מושגים שלא היו פעם".

"ראיתי את הפרסומים, הדבר הזה ממש לא נכון לפי מה שאני מכיר. יש אלפים מבעלז שנפגשו, אבל הדבר הזה לא קיים מידיעה מההנהגה. כולנו הרי לומדים ליב"ה, השאלה באיזה היקף. בעלז אומרת כמו שבחינוך העצמאי מקבלים תקצוב עם פיקוח שלהם ומכיוון שלא מוכנים להכניס אותם הם רוצים לקבל תקצוב כמו החינוך העצמאי".

עוד הוסיף פרוש, "אני לא הייתי מעורב במגעים ח"ו. תלמודי התורה של חסידי גור נמצאים בחינוך העצמאי גם הם רוצים לקבל תקצוב כמו בחינוך העצמאי".

 



0 תגובות